Halo: Reach (Xbox360)

2014.04.15 16:53

A Halo: Reach egy first-person shooter, melyet a Bungie fejlesztett és a Microsoft Game Studios adott ki kizárólagosan Xbox 360 konzolra 2010. szeptember 14-én. A játék története 2552-ben játszódik, amikor az emberiség az idegen fajokból álló szövetség, a Covenant ellen vívja harcát. A játékos  Noble Six irányítását kapja kezei közé, aki egy elit szuper katonákból álló különítmény tagja, ami a Reach bolygón fog különféle küldetéseket végrehajtani.

Főhősünk nem egyedül szerepel e j átékban. Csapattársai is segítik őket. Mindegyiknek megvan az egyedi stílusa. Nekem a játék nagyon bejött. Én már végigjátszottam és nagyon beleéltem magam. Szörnyek ellen harcolunk, amik ijesztőre lettek csinálva. A fegyverek is nagyon tetszettek nekem, jól ki lettek dolgozva. Multiplayer nélkül is lehet 1-4 player-ig játszani, live nélkül. A Halo: Reach megjelenésének napján 200 millió dollár bevételt termelt, amivel a sorozaton belül új rekordot állított fel. A játék kritikája is jó volt. Az IGN, a GamePro és az Offical Xbox Magazine is az eddigi legjobb Halo játéknak titulálta, a Metacritic összesítésében pedig 99 teszt átlaga alapján 91 pontos értékelést kapott. A Halo-nak több része is megjelent: Halo, Halo 2, Halo 3, Halo Wars, Halo: Reach, Halo 4. Korhatára: 16.



                                                                                                                Ajánlom mindenkinek! "Raymi"